Dolar 46,6255
Euro 53,1127
Altın 6.130,13
BİST 14.274,02
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul 30°C
Parçalı Bulutlu
İstanbul
30°C
Parçalı Bulutlu
Paz 29°C
Pts 32°C
Sal 32°C
Çar 32°C

Didim’de Yeşil Alanlara Yaz Bakımı

Didim’de parklar, yeşil alanlar ve ortak kullanım noktalarında yaz bakımı hız kazandı. Didim Belediyesi ekipleri, kent estetiğini korumak ve vatandaşlara daha düzenli alanlar sunmak için çim biçme, ot temizliği ve ağaç budama çalışmalarını sürdürüyor.

Didim’de Yeşil Alanlara Yaz Bakımı
REKLAM ALANI
23 Haziran 2026 18:13

Didim Belediyesi, kent genelindeki parklar, yeşil alanlar ve ortak kullanım alanlarında bakım çalışmalarına devam ediyor. Kent estetiğinin korunması ve yaşam alanlarının daha düzenli hale getirilmesi amacıyla belediye ekipleri ilçe genelinde yoğun mesai harcıyor.

Çalışmalar kapsamında çim biçme, ot temizliği ve ağaç budama işlemleri gerçekleştiriliyor. Parklar ve yeşil alanlar, mevsim şartlarına uygun şekilde düzenlenerek vatandaşların kullanımına daha elverişli hale getiriliyor.

ÇİM BİÇME VE OT TEMİZLİĞİ SÜRÜYOR

Didim Belediyesi ekipleri, kentin farklı noktalarında uzayan otları temizleyerek yeşil alanlarda düzenli bir görünüm oluşturuyor. Çim biçme çalışmalarıyla parklar ve ortak kullanım alanları daha bakımlı bir hale getiriliyor.

Özellikle vatandaşların yoğun olarak kullandığı park ve yeşil alanlarda yapılan çalışmalar, hem çevre temizliğine hem de kent estetiğine katkı sağlıyor.

AĞAÇLAR SAĞLIKLI GELİŞİM İÇİN BUDANIYOR

Ağaç budama çalışmalarıyla hem bitki sağlığının korunması hem de ağaçların daha sağlıklı gelişim göstermesi hedefleniyor. Belediye ekipleri, gerekli görülen noktalarda budama işlemleri yaparak olası risklerin de önüne geçmeyi amaçlıyor.

Program dahilinde yürütülen çalışmalarla Didim’in yeşil dokusunun korunması ve ortak yaşam alanlarının güvenli hale getirilmesi sağlanıyor.

BAŞKAN GENÇAY: DAHA KONFORLU ALANLAR HEDEFLİYORUZ

Didim Belediye Başkanı Hatice Gençay, kent genelinde sürdürülen bakım çalışmalarına ilişkin değerlendirmede bulundu. Başkan Gençay, ortak kullanım alanlarının daha düzenli, güvenli ve estetik bir görünüme kavuşması için çalışmaların aralıksız devam ettiğini belirtti.

Hatice Gençay, özellikle yoğun kullanılan park ve yeşil alanlarda gerçekleştirilen ot temizliği ve çim biçme çalışmalarıyla halkın daha konforlu ve sağlıklı alanlarda vakit geçirmesini hedeflediklerini ifade etti.

REKLAM ALANI
ETİKETLER: ,
Susmaz.com bünyesinde editör olarak görev yapmaktadır. Güncel gelişmeleri takip ederek, doğrulanmış bilgileri sade ve anlaşılır bir şekilde okuyuculara sunar.
YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.