Dolar 46,6255
Euro 53,1127
Altın 6.130,13
BİST 14.274,02
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul 30°C
Parçalı Bulutlu
İstanbul
30°C
Parçalı Bulutlu
Paz 29°C
Pts 32°C
Sal 32°C
Çar 32°C

Özlem Çerçioğlu’ndan AK Parti toplantısı sonrası hizmet mesajı

Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, AK Parti Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısı’nın ardından yaptığı paylaşımda birlik, hizmet ve kararlılık mesajı verdi. Cumhurbaşkanı ve AK Parti Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın liderliğinde gerçekleştirilen toplantıya katılan Çerçioğlu, vatandaşları hizmetle buluşturmak için daha fazla çalışacaklarını ifade etti.

Özlem Çerçioğlu’ndan AK Parti toplantısı sonrası hizmet mesajı
REKLAM ALANI
26 Haziran 2026 10:21

Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, Cumhurbaşkanı ve AK Parti Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın başkanlığında gerçekleştirilen Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısı’nın ardından açıklamada bulundu. Toplantıya katılan Başkan Çerçioğlu, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda millete ve şehirlere hizmet yolunda güçlü ve kararlı şekilde çalışmayı sürdüreceklerini belirtti.

AK PARTİ’DE GENİŞLETİLMİŞ İL BAŞKANLARI TOPLANTISI YAPILDI

AK Parti’de Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın başkanlığında Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısı gerçekleştirildi. Toplantıda teşkilat çalışmaları, yerel yönetim faaliyetleri ve vatandaşlara sunulan hizmetler değerlendirildi. Önümüzdeki döneme ilişkin yol haritasının da ele alındığı toplantıya, Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu da katıldı.

BİRLİK VE KARARLILIK VURGUSU

Toplantının ardından paylaşım yapan Başkan Çerçioğlu, hizmet odaklı çalışmalara dikkat çekti. Çerçioğlu, kentlere ve vatandaşlara yönelik hizmetlerin daha güçlü şekilde sürdürüleceğini ifade etti. Başkan Çerçioğlu’nun açıklamasında, birlik, çalışma azmi ve vatandaş odaklı belediyecilik mesajları öne çıktı.

“VATANDAŞLARIMIZI HİZMETLE BULUŞTURMAYA DEVAM EDECEĞİZ”

Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, yaptığı paylaşımda şu ifadelere yer verdi: “Genel Başkanımız ve Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan’ın liderliğinde Genişletilmiş İl Başkanları Toplantımızı gerçekleştirdik. Milletimize ve kentlerimize hizmet etme yolunda; güçlü ve kararlı şekilde daha fazla çalışmaya, vatandaşlarımızı hizmetle buluşturmaya devam edeceğiz”

AYDIN İÇİN HİZMET VURGUSU

Başkan Çerçioğlu’nun toplantı sonrası yaptığı açıklama, Aydın’da hizmetlerin yeni dönemde de kararlılıkla sürdürüleceği mesajı olarak değerlendirildi. Yerel yönetim faaliyetlerinin ele alındığı toplantının ardından yapılan paylaşımda, vatandaşlara yönelik hizmetlerin artırılarak devam edeceği vurgulandı.

REKLAM ALANI
Susmaz.com bünyesinde editör olarak görev yapmaktadır. Güncel gelişmeleri takip ederek, doğrulanmış bilgileri sade ve anlaşılır bir şekilde okuyuculara sunar.
YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.