Özlem Çerçioğlu’ndan AK Parti toplantısı sonrası hizmet mesajı
Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, AK Parti Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısı’nın ardından yaptığı paylaşımda birlik, hizmet ve kararlılık mesajı verdi. Cumhurbaşkanı ve AK Parti Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın liderliğinde gerçekleştirilen toplantıya katılan Çerçioğlu, vatandaşları hizmetle buluşturmak için daha fazla çalışacaklarını ifade etti.

Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, Cumhurbaşkanı ve AK Parti Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın başkanlığında gerçekleştirilen Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısı’nın ardından açıklamada bulundu. Toplantıya katılan Başkan Çerçioğlu, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda millete ve şehirlere hizmet yolunda güçlü ve kararlı şekilde çalışmayı sürdüreceklerini belirtti.
AK PARTİ’DE GENİŞLETİLMİŞ İL BAŞKANLARI TOPLANTISI YAPILDI
AK Parti’de Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın başkanlığında Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısı gerçekleştirildi. Toplantıda teşkilat çalışmaları, yerel yönetim faaliyetleri ve vatandaşlara sunulan hizmetler değerlendirildi. Önümüzdeki döneme ilişkin yol haritasının da ele alındığı toplantıya, Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu da katıldı.
BİRLİK VE KARARLILIK VURGUSU
Toplantının ardından paylaşım yapan Başkan Çerçioğlu, hizmet odaklı çalışmalara dikkat çekti. Çerçioğlu, kentlere ve vatandaşlara yönelik hizmetlerin daha güçlü şekilde sürdürüleceğini ifade etti. Başkan Çerçioğlu’nun açıklamasında, birlik, çalışma azmi ve vatandaş odaklı belediyecilik mesajları öne çıktı.
“VATANDAŞLARIMIZI HİZMETLE BULUŞTURMAYA DEVAM EDECEĞİZ”
Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, yaptığı paylaşımda şu ifadelere yer verdi: “Genel Başkanımız ve Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan’ın liderliğinde Genişletilmiş İl Başkanları Toplantımızı gerçekleştirdik. Milletimize ve kentlerimize hizmet etme yolunda; güçlü ve kararlı şekilde daha fazla çalışmaya, vatandaşlarımızı hizmetle buluşturmaya devam edeceğiz”
AYDIN İÇİN HİZMET VURGUSU
Başkan Çerçioğlu’nun toplantı sonrası yaptığı açıklama, Aydın’da hizmetlerin yeni dönemde de kararlılıkla sürdürüleceği mesajı olarak değerlendirildi. Yerel yönetim faaliyetlerinin ele alındığı toplantının ardından yapılan paylaşımda, vatandaşlara yönelik hizmetlerin artırılarak devam edeceği vurgulandı.
















