Aydın-Denizli Otoyolu’nda feci kaza: 1’i ağır 20 kişi yaralandı
Aydın-Denizli Otoyolu’nda otomobil ile yolcu otobüsünün karıştığı kazada can pazarı yaşandı. Kontrolden çıkan yolcu otobüsünün bariyerlere çarpması sonucu 1’i ağır 20 kişi yaralandı.

Aydın-Denizli Otoyolu’nda yolcu otobüsü ile otomobilin karıştığı trafik kazası meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, kazanın ardından kontrolden çıkan yolcu otobüsü bariyerlere çarptı. Çarpmanın etkisiyle otobüste bulunan yolcular büyük panik yaşarken, kazada çok sayıda kişi yaralandı.
EKİPLER BÖLGEYE SEVK EDİLDİ
Kazanın ardından 112 Acil Çağrı Merkezi’ne ihbarda bulunuldu. İhbar üzerine bölgeye sağlık, jandarma, AFAD ve Aydın Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığı ekipleri sevk edildi. Kısa sürede olay yerine ulaşan ekipler, yaralılara müdahale ederek bölgede güvenlik önlemi aldı.
1’İ AĞIR 20 KİŞİ YARALANDI
Kazada 1’i ağır olmak üzere toplam 20 kişinin yaralandığı öğrenildi. Yaralılardan 11 kişi, olay yerindeki ilk müdahalelerinin ardından ambulanslarla Denizli’deki hastanelere sevk edildi. 9 yaralı ise ambulanslar ve özel bir araçla Nazilli Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı.
YARALILAR HASTANELERE KALDIRILDI
Sağlık ekipleri, kazada yaralanan vatandaşlara olay yerinde ilk müdahaleyi yaptı. Durumu ağır olan yaralının da aralarında bulunduğu 11 kişi Denizli’deki hastanelere götürülürken, diğer yaralıların tedavileri Nazilli Devlet Hastanesi’nde sürdürüldü. Kazanın ardından otoyolda trafik akışı kontrollü şekilde sağlandı.
SORUŞTURMA BAŞLATILDI
Jandarma ekipleri, kazanın meydana geldiği bölgede inceleme yaptı. Yolcu otobüsü ile otomobilin karıştığı kazanın nasıl meydana geldiğinin belirlenmesi için soruşturma başlatıldı.
















