Yaza Merhaba Konserleri’nde Didim coşkusu
Aydın Büyükşehir Belediyesi’nin “Yaza Merhaba Konserleri” kent genelinde vatandaşlarla buluşmaya devam ediyor. Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu’nun öncülüğünde düzenlenen etkinliklerin Nazilli’den sonraki durağı Didim oldu.

Aydın Büyükşehir Belediyesi tarafından düzenlenen “Yaza Merhaba Konserleri” tüm hızıyla sürüyor. Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu’nun öncülüğünde hayata geçirilen konserler, kent genelinde vatandaşları sevilen sanatçılarla buluşturuyor.
Nazilli’de gerçekleştirilen ilk etkinliğin ardından konserlerin yeni adresi Didim oldu.
KOLPA DİDİMLİLERLE BULUŞTU
Sevilen müzik grubu Kolpa, Didim Atatürk Kültür Merkezi’nde sahne aldı. Konsere Didimliler yoğun ilgi gösterirken, alanı dolduran vatandaşlar yaz akşamının keyfini müzikle çıkardı.
Kolpa, konserde sevilen ve hafızalara kazınan şarkılarını seslendirdi. Grup, performansıyla dinleyicilerden büyük alkış aldı.
YAZ AKŞAMINA MÜZİKLE RENK KATTILAR
Didim’de düzenlenen konser, vatandaşlara keyifli anlar yaşattı. Yaz sezonunun hareketliliğiyle birlikte ilgi gören etkinlik, ilçede renkli görüntülere sahne oldu.
Konsere katılan vatandaşlar, Aydın Büyükşehir Belediyesi’nin düzenlediği kültür ve sanat etkinliklerinden memnuniyet duyduklarını belirterek Başkan Özlem Çerçioğlu’na teşekkür etti.
SIRADAKİ DURAK EFELER TEKSTİL PARK
Yaza Merhaba Konserleri, Aydın’ın farklı ilçelerinde vatandaşlarla buluşmayı sürdürecek. Etkinliklerin bir sonraki durağı 30 Haziran Salı günü Efeler ilçesinde bulunan Tekstil Park olacak.
Tekstil Park’ta düzenlenecek konserde sevilen sanatçı Aydilge sahne alacak. Konser saat 21.30’da başlayacak.
AYDIN’DA YAZ KONSERLERİ SÜRECEK
Aydın Büyükşehir Belediyesi’nin kent genelinde düzenlediği konserlerle vatandaşların yaz akşamlarını kültür ve sanatla geçirmesi hedefleniyor. Nazilli ve Didim’in ardından Efeler’de devam edecek etkinlikler, yaz boyunca farklı noktalarda Aydınlılarla buluşacak.















