Didim Belediyesi Araç Filosunu Yeni İş Makineleriyle Güçlendirdi
Didim Belediyesi, hayata geçirdiği tasarruf anlayışı ve kendi bütçe imkanlarıyla araç filosuna yeni iş makineleri kazandırmaya devam ediyor.
Didim Belediyesi, kent genelinde yürüttüğü hizmetlerin daha hızlı ve verimli şekilde sürdürülebilmesi amacıyla araç filosunu güçlendirmeye devam ediyor. Belediye bütçesinde sağlanan tasarruflarla temin edilen yeni iş makineleri, halkın hizmetine sunuldu.
Kendi bütçe imkanlarıyla belediye envanterine kazandırılan araçlar, Didim’in farklı noktalarında yapılacak çalışmalarda kullanılacak. Yeni iş makineleriyle birlikte belediyenin sahadaki hizmet kapasitesinin artırılması hedefleniyor.
TASARRUFLA ALINDI, HİZMETE SUNULDU
Didim Belediyesi’nin hayata geçirdiği tasarruf anlayışıyla alınan yeni iş makineleri, yol yapım ve bakım çalışmalarından çevre düzenlemelerine kadar geniş bir alanda görev yapacak. Araçlar, park ve bahçe hizmetleri ile temizlik çalışmalarında da belediye ekiplerine destek sağlayacak.
Yeni araçların devreye alınmasıyla birlikte hem çalışmaların daha hızlı tamamlanması hem de vatandaşlara sunulan hizmetlerin daha etkin hale gelmesi amaçlanıyor.
HİZMET KAPASİTESİ ARTACAK
Belediye ekiplerinin sahadaki çalışma gücünü artıracak yeni iş makineleri, özellikle kent genelinde yoğun şekilde sürdürülen bakım, onarım ve düzenleme çalışmalarında önemli rol üstlenecek.
Didim Belediyesi, kısa süre içerisinde belediye envanterine yeni iş makinelerinin de kazandırılmasının planlandığını duyurdu. Böylece araç filosunun daha da güçlendirilmesi ve hizmetlerin daha geniş alana yayılması hedefleniyor.
BAŞKAN GENÇAY: TASARRUFLA DAHA ÇOK DİDİM’E HİZMET EDECEĞİZ
Didim Belediye Başkanı Hatice Gençay, araç filosuna kazandırılan yeni iş makinelerine ilişkin açıklamada bulundu. Belediye kaynaklarını en verimli şekilde kullanmaya devam ettiklerini belirten Gençay, yeni araçların Didim halkı için hizmete sunulduğunu ifade etti.
Başkan Gençay, “Sizlere söz verdiğimiz gibi, hayata geçirdiğimiz tasarruf anlayışıyla belediyemizin kaynaklarını en verimli şekilde kullanmaya devam ediyoruz. Didim Belediyesi bütçesinden satın aldığımız iş makinelerimizin bir kısmını bugün halkımızın hizmetine sunuyoruz. Çok yakın zamanda envanterimize katılacak yeni araçlarımızla birlikte hizmet kapasitemizi daha da artıracağız. Bizlere güvenin; tasarrufla daha çok Didim’e hizmet etmeye devam edeceğiz” dedi.
DİDİM’İN GELECEĞİNE YATIRIM
Didim Belediyesi, kaynaklarını halkın yaşam kalitesini yükseltmek ve kentin geleceğine yatırım yapmak amacıyla kullanmayı sürdürüyor. Araç filosuna kazandırılan yeni iş makineleriyle birlikte belediyenin hizmet üretme gücü de artıyor.















