Dolar 46,6255
Euro 53,1127
Altın 6.130,13
BİST 14.274,02
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul 30°C
Parçalı Bulutlu
İstanbul
30°C
Parçalı Bulutlu
Paz 29°C
Pts 32°C
Sal 32°C
Çar 32°C

Didim Belediyesi Araç Filosunu Yeni İş Makineleriyle Güçlendirdi

Didim Belediyesi, hayata geçirdiği tasarruf anlayışı ve kendi bütçe imkanlarıyla araç filosuna yeni iş makineleri kazandırmaya devam ediyor.

Didim Belediyesi Araç Filosunu Yeni İş Makineleriyle Güçlendirdi
REKLAM ALANI
24 Haziran 2026 13:28

Didim Belediyesi, kent genelinde yürüttüğü hizmetlerin daha hızlı ve verimli şekilde sürdürülebilmesi amacıyla araç filosunu güçlendirmeye devam ediyor. Belediye bütçesinde sağlanan tasarruflarla temin edilen yeni iş makineleri, halkın hizmetine sunuldu.

Kendi bütçe imkanlarıyla belediye envanterine kazandırılan araçlar, Didim’in farklı noktalarında yapılacak çalışmalarda kullanılacak. Yeni iş makineleriyle birlikte belediyenin sahadaki hizmet kapasitesinin artırılması hedefleniyor.

TASARRUFLA ALINDI, HİZMETE SUNULDU

Didim Belediyesi’nin hayata geçirdiği tasarruf anlayışıyla alınan yeni iş makineleri, yol yapım ve bakım çalışmalarından çevre düzenlemelerine kadar geniş bir alanda görev yapacak. Araçlar, park ve bahçe hizmetleri ile temizlik çalışmalarında da belediye ekiplerine destek sağlayacak.

Yeni araçların devreye alınmasıyla birlikte hem çalışmaların daha hızlı tamamlanması hem de vatandaşlara sunulan hizmetlerin daha etkin hale gelmesi amaçlanıyor.

HİZMET KAPASİTESİ ARTACAK

Belediye ekiplerinin sahadaki çalışma gücünü artıracak yeni iş makineleri, özellikle kent genelinde yoğun şekilde sürdürülen bakım, onarım ve düzenleme çalışmalarında önemli rol üstlenecek.

Didim Belediyesi, kısa süre içerisinde belediye envanterine yeni iş makinelerinin de kazandırılmasının planlandığını duyurdu. Böylece araç filosunun daha da güçlendirilmesi ve hizmetlerin daha geniş alana yayılması hedefleniyor.

BAŞKAN GENÇAY: TASARRUFLA DAHA ÇOK DİDİM’E HİZMET EDECEĞİZ

Didim Belediye Başkanı Hatice Gençay, araç filosuna kazandırılan yeni iş makinelerine ilişkin açıklamada bulundu. Belediye kaynaklarını en verimli şekilde kullanmaya devam ettiklerini belirten Gençay, yeni araçların Didim halkı için hizmete sunulduğunu ifade etti.

Başkan Gençay, “Sizlere söz verdiğimiz gibi, hayata geçirdiğimiz tasarruf anlayışıyla belediyemizin kaynaklarını en verimli şekilde kullanmaya devam ediyoruz. Didim Belediyesi bütçesinden satın aldığımız iş makinelerimizin bir kısmını bugün halkımızın hizmetine sunuyoruz. Çok yakın zamanda envanterimize katılacak yeni araçlarımızla birlikte hizmet kapasitemizi daha da artıracağız. Bizlere güvenin; tasarrufla daha çok Didim’e hizmet etmeye devam edeceğiz” dedi.

DİDİM’İN GELECEĞİNE YATIRIM

Didim Belediyesi, kaynaklarını halkın yaşam kalitesini yükseltmek ve kentin geleceğine yatırım yapmak amacıyla kullanmayı sürdürüyor. Araç filosuna kazandırılan yeni iş makineleriyle birlikte belediyenin hizmet üretme gücü de artıyor.

REKLAM ALANI
ETİKETLER: ,
Susmaz.com bünyesinde editör olarak görev yapmaktadır. Güncel gelişmeleri takip ederek, doğrulanmış bilgileri sade ve anlaşılır bir şekilde okuyuculara sunar.
YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.