Nazilli Belediyesi YKS gününde öğrencileri yalnız bırakmadı
Sınav heyecanının doruğa çıktığı YKS gününde Nazilli Belediyesi, öğrencileri ve ailelerini yalnız bırakmadı. Okul önlerinde kurulan çadırlarda ücretsiz su ikramı yapılırken, sıcak havada bekleyen veliler de rahat bir nefes aldı.

Nazilli Belediyesi, Yükseköğretim Kurumları Sınavı’na giren öğrenciler ile sınav süresince okul önlerinde bekleyen ailelerine destek oldu. Sınavın gerçekleştirildiği okul önlerinde çadırlar kuran belediye ekipleri, öğrencilere ve velilere ücretsiz su ikramında bulundu.
Sınav sabahının yoğun temposunda vatandaşların yanında olan ekipler, özellikle sıcak hava şartlarında hem adayların hem de ailelerinin ihtiyaçlarını karşılamak için okul girişlerinde hazır bulundu.
OKUL ÖNLERİNDE ÜCRETSİZ SU İKRAMI YAPILDI
Nazilli Belediyesi ekipleri tarafından gün boyunca sürdürülen ikramlar, sınav merkezleri önünde bekleyen velilere de kolaylık sağladı. Çocuklarının sınavdan çıkmasını heyecanla bekleyen aileler, belediyenin desteğiyle sıcak havada bir nebze olsun rahatladı.
Öğrenciler ise sınav öncesinde okul girişlerinde karşılaştıkları destekle moral buldu. Belediye ekiplerinin okul önlerindeki çalışması, YKS gününde dayanışma ve destek görüntülerini beraberinde getirdi.
BAŞKAN TETİK’TEN ÖĞRENCİLERE BAŞARI MESAJI
Nazilli Belediye Başkanı Dr. Ertuğrul Tetik, sınava giren tüm öğrencilere başarılar dileyerek gençlerin emeklerinin karşılığını almalarını temenni etti.
Başkan Tetik, yaptığı açıklamada, “Gençlerimizin emek vererek hazırlandıkları bu önemli sınavda yanlarında olmak istedik. Bugün gösterdikleri azim ve gayret, yarın ülkemizin geleceğine yön verecek. Tüm adaylarımıza gönüllerince bir sınav geçirmelerini ve emeklerinin karşılığını almalarını diliyorum. Ailelerimizin heyecanını da paylaşıyor, onlara sabır ve kolaylıklar temenni ediyorum” dedi.
SINAV GÜNÜNDE DAYANIŞMA MESAJI
Nazilli Belediyesi’nin sınav merkezleri önünde gerçekleştirdiği çalışma, hem öğrenciler hem de aileleri tarafından memnuniyetle karşılandı. Sınav stresinin yoğun yaşandığı günde yapılan su ikramı, belediyenin gençlerin eğitim yolculuğunda yanlarında olduğunu bir kez daha gösterdi.















