Söke’de 21 bin 537 öğrenci karne heyecanı yaşadı
Söke’de 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesiyle birlikte binlerce öğrenci karne heyecanı yaşadı. İlçe genelinde 21 bin 537 öğrenci karnelerini alarak yaz tatiline başladı.
Aydın’ın Söke ilçesinde 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesiyle birlikte öğrenciler karne sevinci yaşadı. İlçe genelinde 21 bin 537 öğrenci, yıl boyunca gösterdikleri emeğin karşılığı olan karnelerini alarak yaz tatiline çıktı.
Öğrenciler için heyecan dolu günün sembolik karne dağıtım töreni, Ali Rıza Efendi İlk ve Ortaokulu’nda düzenlendi.
PROTOKOL ÜYELERİ ÖĞRENCİLERLE BULUŞTU
Karne dağıtım törenine Söke İlçe Milli Eğitim Müdürü Mustafa Uğurlu’nun yanı sıra Söke Belediye Başkan Yardımcısı Necmettin Aka, İlçe Jandarma Komutanı Fatih Fuçular, İlçe Emniyet Müdürü Fatih Çetinkaya, öğretmenler, öğrenciler ve veliler katıldı.
Protokol üyeleri sınıfları ziyaret ederek öğrencilerle bir araya geldi. Öğrencilere karneleri verilirken, yaz tatili öncesinde başarı dilekleri iletildi.
ÖĞRENCİLERİN KARNE SEVİNCİNE ORTAK OLDULAR
Ali Rıza Efendi İlk ve Ortaokulu’nda düzenlenen törende öğrencilerin heyecanı renkli görüntülere sahne oldu. Karnelerini alan öğrenciler, yaz tatiline başlamanın mutluluğunu yaşadı.
Öğretmenler ve veliler de öğrencilerin bu özel gününde yanlarında yer alarak karne sevincine ortak oldu.
UĞURLU: EĞİTİM YILI VERİMLİ GEÇTİ
Karne töreninde konuşan Söke İlçe Milli Eğitim Müdürü Mustafa Uğurlu, geride kalan eğitim öğretim yılının öğrencilerin akademik, sosyal, kültürel ve sportif gelişimleri açısından verimli geçtiğini belirtti.
Yıl boyunca özveriyle görev yapan öğretmenlere, okul yöneticilerine ve eğitim çalışanlarına teşekkür eden Uğurlu, öğrencilerin gösterdiği gayret ve emeğin her türlü takdiri hak ettiğini ifade etti.
OKUL-AİLE İŞ BİRLİĞİNE DİKKAT ÇEKTİ
Velilere eğitim sürecine verdikleri destek nedeniyle teşekkür eden Mustafa Uğurlu, okul-aile iş birliğinin öğrenci başarısındaki önemine dikkat çekti.
Öğretmenlerin fedakarlık ve emeklerinin geleceğin nesillerini yetiştirmede büyük rol oynadığını vurgulayan Uğurlu, tüm öğrenci, öğretmen ve velilere sağlıklı, huzurlu ve verimli bir yaz tatili diledi.
YENİ EĞİTİM YILI İÇİN TEMENNİDE BULUNDU
Söke’de karne heyecanı, öğrenciler için hem bir dönemin kapanışı hem de yaz tatilinin başlangıcı oldu. İlçe Milli Eğitim Müdürü Mustafa Uğurlu, yeni eğitim öğretim yılında yeniden bir araya gelme temennisinde bulundu.














